دستبند مغناطیسی امگا گلوبال

اگر خواهان سلامتی و شادابی هستید(انرژی درمانی) با ما تماس بگیرید مشاور شما دکتر زینلی 09190171379

دستبند مغناطیسی امگا گلوبال

اگر خواهان سلامتی و شادابی هستید(انرژی درمانی) با ما تماس بگیرید مشاور شما دکتر زینلی 09190171379

دستبندهای مغناطیسی



آمگا گلوبال با ترکیب روش باستانی درمان مغناطیسی با آخرین تکنولوژی مادون قرمز، محصولات متنوعی را با ویژگی هایی از قبیل توجه به زیبایی و سلامتی برای استفاده افراد مختلف ارائه می کند . این مزایا شامل موارد زیر است:

• فعالسازی یون های منفی در بدن و در نتیجه افزایش گردش خون

• دفع یون های مثبت ساطع شده از محیط های مصنوعی

• کمک به دفع مسمومیت بدن با از بین بردن مواد زائد

• ا فزایش سوخت و ساز بدن و افزایش سطوح انرژی

• متعادل سازی بدن


مگنت های آمگا:  

در تمام محصولات آمگا مگنت های طبیعی نئودیمیم با قدرت 3000 گاوس موجود میباشد . مگنت های نئودیمیم آهن رباهای خیلی کمیاب و خیلی قوی موجود در زمین هستند که میتوانند اجسام مغناطیسی چند برابر اندازه خود را جذب کنند. این مواد قوی ترین مگنت های کمیاب در زمین هستند.

 

مغناطیس درمانی چیست؟

مغناطیس درمانی یک روش مطمئن و بی ضرر برای استفاده از میدانهای مغناطیسی برای بدن به جهت کسب اهداف درمانی می باشد.
از این روش می تواند به صورت مستقل یا همراه با درمان حاضر استفاده شود ،مغناطیس درمانی می تواند یک راه موثر برای به دست آوردن آرامش در دردهای مفاصل ،التهابها و سفت شدن عضلات باشد.
در طول چند دهه اخیر ثابت شده است که در بسیاری از فرهنگها مانند چین باستان ،یونان و مصر از مغناطیس برای کاهش درد و دیگر علائم بیماری استفاده می شده.اگرچه میزان و وزن مغناطیس موجود در آن زمان استفاده از مغناطیس را کاری دشوار ساخته بود.امروزه مواد قویتر و کوچکتر منجربه استفاده محصولات درمانی مغناطیس مدرن شده که درحال حاظر بیش از120 میلیون نفر در سراسر دنیا از این محصولات استفاده می کنند.
تاریخچه ی طب مغناطیس :
200 سال قبل از میلاد مسیح یک فیزیکدان یونانی در می یابد استفاده از آهن ربا در کاهش دردهای موضعی تاثیر مثبتی دارد و در پیرو آن اشاره شده که ابن سینا نیز در دردهای مفصلی از مغناطیس درمانی استفاده می کرده است . جالب اینکه در زمانهای قدیم کسانی که دچار غش می شدند دور آنها خط فلزی می کشیدند.
در همین عصر خودمان نیز بارها دیده و یا شنیده ایم که کسانی که دچار هیجانات عصبی و شوک می شدند طلا را به داخل آب می انداختند و بعد آب را به خورد طرف می دادند ! باید به اطلاع شما برسانم که در همین الان نیز در ژاپن لیوانهایی هست که آب را یون دار می کند که افراد آب آشامیدنی خود را توسط این لیوانها می خورند . مثال ها فراوانند که در حال حاضر در حال تحقیق هستیم و … بهر حال طب مغناطیس بعنوان یک متد مکمل ( نه درمان ) و بدون زیان استفاده می شود و جالب است بدانید که طبق آمار 140 میلیون نفر تا به امروز از مغناطیس درمانی استفاده کرده اند که 80 درصد آنها جواب مثبت گرفته اند.
طب مغناطیس چه می گوید ؟
ما در یک مغناطیس بزرگ بنام کرة زمین زندگی می کنیم که بطور ناخواسته و با پیشرفتهای علمی و زندگی مدرن و تکنولوژیهای جدید ، این نیروی مغناطیسی طبیعی زمین دچار بی نظمی و اختلال گشته است.
با اختراعاتی مثل ماشین ، قطار ، هواپیما و ساختمانها و برج هایی با اسکلت های فلزی و … همه و همه مانند یک سپر در برابر مغناطیس طبیعی زمین عمل می کند . موضوع وقتی پیچیده تر می شود که در می یابیم که علاوه بر آن در دنیایی زندگی می کنیم که مدام در معرض پرتوها و امواج و تشعشاتی نظیر : تلفن همراه ، کامپیوتر ، دکل ها و خطوط انتقال برق ، تلویزیون و …
یک کم که فکر می کنیم می فهمیم که چرا افراد و مردم شهرنشین نسبت به آدمهای روستایی بیشتر دچار سردرد ، استرس ، میگرن و بی خوابی ، کم اشتهایی ، احساس خستگی و رخوت و … می شوند ؟ چرا ؟ می دانید چرا ؟ چون بالانس مغناطیسی سلولهای بدن بهم می خورد
آلودگی وامواج منتشر شده از این وسایل دارای یون های مثبت<+> هستند. که این یون های <+> در دم و بازدم وارد بدن شده که باعث کند شدن گردش خون و کسل شدن شماو رسوب املاح در رگ های شما و در نتیجه چسبندگی رگ ها می شوند.
در کنار یونهای <+> در هوا یون های منفی <-> وجود دارند.یون های منفی باعث افزایش سرعت گردش خون و شادابی شما وبه متا بو لیسم سوخت وساز کمک میکنند.
بدن انسان سرشار از فلزاتی (تحت عنوان یون) است مانند کلسیم ، پتاسیم ، سدیم … که برای انتقال سیگنال های الکتریکی بین مغز و اعصاب دخالت دارند . (سلولهای عصبی برای انتقال پیام های عصبی از امواج الکتریکی استفاده می کنند)
این یونها در سیستم ارتباطی داخلی بدن نقش مهمی دارند . بدن ما امروزه در محیطی رشد کرده که غنی شده از آب
(H2O) و اکسیژن (O2) مواد مغذی و مغناطیس است و این بدن که دارای الکترو مغناطیس است نسبت به مغناطیس طبیعی کرة زمین (که قبلا به آن اشاره شده) واکنش نشان می دهد .
جالب است بدانید که چون مغز انسان یک محیط مغناطیسی منتشر می کند دانشمندان با استفاده از اشعه های قابل استفاده برای اندازه گیری مغناطیس به این نتیجه رسیده اند که مغز از طریق آن می تواند حتی اعمال شیمیایی داخل بدن را کنترل کند.
وقتی که ما نفس می کشیم ، در هر بار تنفس یونهای مثبت و منفی را که در فضای اطراف ما وجود دارد را وارد بدن می کنیم که تقابل این دو یون موضوع قابل بحث در افزایش و یا کاهش دستگاه گردش خون می باشد .مولکول های هوا به طور طبیعی و دائمی در حال یونیزه شدن هستند (تبدیل به ذرات شارژ برقی مثبت یا شارژ برقی منفی ) . انرژی این تبدیل از عوامل گوناگون می آید که مهم ترین آنها عبارتند از : پرتوهای معروف به پرتوهای زمینه و پرتوهای کیهانی که از همه سوی کیهان به کرة زمین می آیند ، امواج الکترو مغناطیس ، تابش نور خورشید ، صاعقه و آبشارهای طبیعی و …. تحت برخی شرایط جوی شمار کل یون های هوا و نیز نسبت ذرات شارژ منفی به طور طبیعی و به اندازه کافی تولید می شوند . این مقدار 300 تا 1000 عدد در هر سانتی متر مکعب هوا وجود دارد (این مقدار احتمالا همان سطحی است که طبیعت برای فعالیت مطلوب به بدن انسان مناسب دانسته ) در مناطق شهری مخلوطی از آلودگی های هوا باعث کاهش مقدار یونهای شارژ منفی در هوا می شود و هر چه مقدار آلودگی هوای شهر بیشتر شود عمر یون های شارژ منفی در هوا کمتر می شود امروزه مشخص شده که وقتی مقدار یون های شارژ منفی کمتر از مقدار طبیعی باشد و یا به عبارت دیگر وقتی یون های شارژ مثبت بیشتر از مقدار طبیعی باشد نتیجه اش پیدایش بیقراری ، نگرانی و تشویش و افسردگی روانی در انسانهاست.
به هر حال چندی از آثار روش یونهای شارژ منفی در روی بدن انسان را می توان ثابت کرد عبارتند از:
کاهش ضربان قلب و فشار خون – افزایش حجم هوای وارد شده به ریه ها در هر تنفس – تاثیر بر غدد درون ریز (غدد تولید کنندة هورمون) تاثیر بر ریتم ها و امواج طبیعی مغز- یون های مثبت به محض ورود به بدن شارژ منفی داخل خون را کم می کند و این یعنی چسبندگی داخل سرخرگ و کاهش جریان خون ، تقابل آن با یون منفی یعنی بهبود چرخش خون و جابجایی اکسیژن یعنی کمک به متابولیسم بدن ، یعنی جلوگیری از هدر رفتن انرژی و همة اینها یعنی احساس آرامش بیشتر و انرژی بیشتر.
نحوه عملکرد مغناطیس درمانی به چه صورت است؟
تمام عملکردهای فیزیکی و ذهنی هر فرد با میدانهای الکترومغناطیسی کنترل می شود که با حرکت یون های الکتروشیمیایی در بدن تولید می شوند.وقتی جایی از بدن زخم می شودو بافتی از بدن آسیب می بیند یون های مثبت به سمت مکان آسیب دیده حرکت کرده و باعث ایجاد درد و ورم می شوند.برای اینکه این زخم بهبود یابد می بایست قسمت آسیب دیده به یون های منفی طبیعی خود بازگردد،مواد الکترو شیمیایی مربوط به ورم و درد نیز میبایست برداشته شده و اکسیژن و مواد مغذی به منطقه آسیب دیده برسد.
تمامی موجودات از یک سیستم میدان مغناطیسی درونی استفاده میکنند. الکتریسیته درونی و میدانهای مغناطیسی که سیگنالها را در کل بدن برای کنترل اعصاب و ماهیچه ها میفرستند توسط مغز صادر میگردند که امروزه میزان و شدت این میدانها توسط دستگاههای پیشرفته قابل اندازه گیری میباشد.
بدن ما استفاده زیادی از آهن هائی نظیر کلسیم ، پتاسیم و سدیم برای انتقال امواج الکتریسیته بین مغز و اعصاب می نمایند.شریانها و گلبولهای قرمز بصورت نامحسوسی توسط انرژی الکتریسیته منفی شارژ می شوند. از آنجائی که آنها همدیگر را دفع مینمایند گلبولهای قرمز دیگر به دیواره شریانها نمی چسبند که باعث می شوند کانالهای باریک انتقال خون همیشه صیقلی باقی بمانند.
با ورود یونهای مثبت از طریق تنفس از ریه ها به سیستم گردش خونی، میزان بار منفی گلبولهای قرمز کمتر شده و به طبع میزان چسبندگی آنها به کانالهای انتقال خون بیشتر میگردد. که این امر موجب کند شدن میزان گردش خون میشود.
میدان مغناطیسی با بازگشت بالانس الکترومغناطیس به حالت متعادل اولیه به بهبود منطقه آسیب دیده کمک می کند.میدان مغناطیسی دیواره های مویرگهاو همچنین ماهیچه های بدن وبافتهای مربوط به آن را به حالت آرامش در آورده و باعث افزایش جریان خون می شود.اکسیژن و مواد غذایی بیشتر به منطقه آسیب دیده رسیده و باعث از بین رفتن مواد الکتروشمیایی مضرو موادشیمیایی دردآور و خود درد می شود.کل فرایند بازگرداننده بالانس متعادل الکترومغناطیسی به منطقه آسیب دیده بوده وباعث کاهش درد و از بین رفتن عوارض شده و به فرایند بهبود سرعت می بخشد.
استفاده از درمان مغناطیسی در حقیقت باعث کمتر شدن میزان بار مثبت یونها در بدن شده و سرعت گردش خون در بدن را بهبود میبخشد.بهبود میزان گردش خون و ایجاد حرارت در بدن که یکی از کارهای مهم این شیوه درمانیست، در حقیقت کمک به بدن انسان برای انجام سریعتر امر خود بهبودی سیستم بدن است.این روش درمانی که برگرفته از طب قدیم سوزنی در چین باستان است امروزه جایگاه ویژه ای را در درمانهای تکمیلی در کنار درمانهای پزشکی روزمره پیدا کرده است.
زمان پاسخگویی در افراد متفاوت می باشد و ممکن است از چند دقیقه تا چند هفته طول بکشد.تاثیر مغناطیس درمانی بستگی دارد به استفاده از محصولات اصلی مغناطیسی،مدت زمان استفاده از محصولات و نوع و شدت مشکل (بیماری)

FIR آمگافیر    

اشعه های مادون قرمز، امواجی از انرژی هستند که با چشم غیرمسلح دیده نمی شوند و می توانند درون بدن نفوذ کنند و دمای سطح بدن را به آرامی افزایش داده و توانایی جسمانی بدن را تشدید کنند . توپ ها و پودر ژرمانیم استفاده شده در محصولات آمگا دارای 99 % خلوص می باشند. در دمای کمی مانند 32 درجه سانتیگراد، این مواد اشعه های "فیر "FIR ازخود ساطع می کنند که می تواند فعالیت آنزیم ها و سوخت و ساز در بدن را افزایش دهد و بعلاوه می تواند به دفع سموم نهفته و چربی زاید و آب اضافی دربدن تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

نتیجه گیری:  

انواع محصولات با انرژی بیولوژیک آمگا می توانند به بهبود بالانس های مغناطیسی بدن کمک کرده، سوخت و ساز و انرژی را افزایش داده و به گردش خون و بسیاری از موارد حیاتی دیگر بدن کمک کند.    

 جنس این محصولات تیتانیوم cp 2 بوده و مرغوبترین نوع تیتانیوم جهت استفاده در موارد پزشکی تزیینی می باشد.

دستبندهای مغناطیسی
دستبندهای مغناطیسی در روش درمانی مغناطیس درمانی کاربرد دارد. دستبندهای مغناطیسی می‌تواند بر روی آرامش و اعتماد بنفس تاثیر گذارد. دستبند مغناطیسی در دست راست می‌تواند فشار خون بالا را پایین بیاورد. دستبندهای مغناطیسی در دست چپ در کسانیکه فشار خونشان پایین است آن را متعادل می‌کند. دستبندهای مغناطیسی بدلیل اینکه بر روی نقاط مغناطیسی مچ دست تاثیر می‌گذارند می‌تواند اثرات سوزن زدن را در این نقاط داشته باشد به همین دلیل دستبندهای مغناطیسی می‌تواند دردهای مچ دست و شانه را از بین ببرد. دستبندهای مغناطیسی بدلیل اینکه خون را مغناطیسی می‌کند می‌تواند تاثیرات عمومی نیز داشته باشدو به همین دلیل اثراتی چون تعادل فشارخون، خون رسانی به تقاط بدن و ترمیم پوست و مشکلاتی چون سردرد و میگرن از اثرات درمانی این دستبندهای مغناطیسی می‌باشد. دستبندهای مغناطیسی از خیلی وقت پیش کاربرد داشته است. هم اکنون دستبندهای مغناطیسی هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارند. کتاب دستبندهای مغناطیسی استاد آرام به تفضیل در مورد اثرات دستبندهای مغناطیسی آمده است. در کتاب دستبندهای مغناطیسی استاد آرام آمده است که دستبندهای مغناطیسی می‌تواند قدرت فیزیکی افرا را افزایش دهد و بر انعطاف پذیری بدن نیز مؤثر است. افرادی که دردهای شانه یا ناراحتی‌های عضلانی و استخوانی دارند می‌توانند از این دستبندهای مغناطیسی استفاده کنند.
استاد آرام

استفاده از محصولات مغناطیسی برای خانم های باردار و افرادی که از ضربان ساز قلب باتری دار استفاده میکنند ممنوع میباشد.


تأثیرات دستبند مغناطیسی (آهن‌ربا) روی بدن

کره زمین بزرگترین میدان مغناطیسی است که ما را در بر گرفته است و روی بدن ما تأثیر می‌گذارد. این میدان الکترو مغناطیسی عظیم 5/0 گوس قدرت و تا حدود 105000کیلومتری زمین ادامه دارد. تمام موجودات روی زمین تحت تأثیر این میدان مغناطیسی قرار می‌گیرند.

این میدان علاوه بر تأثیرات تقویت‌کنندگی و شفابخشی روی موجودات، اثر پیشگیری‌کننده و محافظت‌کننده نیز اعمال می‌کند.

میدان مغناطیسی، که از فاصله 105000کیلومتری ظاهر می‌شود، حدوداً یکصد و بیست برابر زمین است. این میدان 50-60 کوس قدرت دارد و از خورشید ساطع می‌شود. طوفان‌های مغناطیسی خورشیدی روی زمین اثرات مخربی ایجاد کرده و می‌کند. اغلب طوفان‌های الکترومغناطیسی در خورشید اتفاق می‌افتد و تأثیرات این طوفان‌ها روی زمین قابل مشاهده و تأمل است. این طوفان‌ها به صورت شعله‌ لرزان و لکه ظاهر می‌گردد. دانشمندان سالها را، بر حسب شدت و تعداد این لکه ها، به سه دسته تقسیم کرده اند:

1- سالهای همراه با لکه‌های فراوان- طوفانهای خورشیدی فراوان از سال 1978.

2- سالهای همراه با لکه‌های متوسط- طوفانهای متوسط، سال1972.

3- سالهای همراه با لکه‌های کم – طوفانهای کم، سال1975.

ضمن تحقیقاتی که در هند انجام شده است، متوجه شدند شیوع بیماری قلب از سال 1978 که طوفانهای خورشیدی فراوان بوده اند، بیشتر شده است. در ضمن تخلفات رانندگی در این سال بیشتر از سالهای قبل بوده است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت طوفان‌های خورشیدی و به هم ریختگی ناشی از این طوفان‌ها روی کره زمین در سلامتی انسان مؤثر واقع می‌شود.

در تحقیقی دیگر روی موشهای آزمایشگاهی متوجه اثر پیشگیری کننده آهن‌ربا روی زمین شدند. در این آزمایش تعدادی موش را انتخاب و آنها را به دو دسته تقسیم کردند، به یک دسته از موشها آهن‌ربا وصل کردند و هر دو دسته را در معرض اشعه هسته‌ای قرار دادند. بعد از چندین روز مشخص شد موشهایی که بدون آهن‌ربا بودند، مبتلا به سرطان و تومور شدند و موشهایی که آهن‌ربا همراه داشتند، به هیچ بیماری مبتلا نشدند. بنابراین آهن‌ربا با ایجاد میدان الکترومغناطیسی منظم و ثابت روی اندام‌ها، از اثرات مخرب الکترومغناطیسی بیرونی روی آن‌ها محافظت می‌کند. کارِ میدان الکترومغناطیسی زمین نیز به همین گونه است. میدان الکترومغناطیس زمین با ایجاد شعله یا سپر در اطراف زمین، آن را در برابر میدان‌های الکترومغناطیسی خورشید محافظت می‌کند.

ما انسانهای کره زمین وسایلی مصنوعی ساخته‌ایم که میدان‌های مغناطیسی بسیار قوی ایجاد می‌کند، امواج ساطع شده از این میدان‌ها روی سلامتی انسان تأثیر می‌گذارد و لازم است در برابر این میدان‌های مغناطیسی از خود محافظت کنیم. در ژاپن در این زمینه تحقیقاتی انجام داده‌اند، به این صورت که دو تلفن همراه را که روشن بودند را نزدیک هم قرار دادند و بین آنها تخم‌مرغی گذاشتند. پس از اندکی تخم مرغ گرم شد و پس از چهل دقیقه پخت. امواج الکترومغناطیسی تلفن همراه توانسته بود روی تخم مرغ تأثیر بگذارد.

امواج تلفن همراه  در همه جا پخش شده است و حتما نباید ما از آن استفاده کنیم، تا تحت تأثیر قرار گیریم. بلکه اگر دیگران نیز از آن استفاده کنند همه تحت تأثیر اثرات مخرب آن قرار می‌گیرند. هر چه قدر ولتاژ بالاتر باشد میدان الکترو مغناطیسی ایجاد شده بیشتر می‌گردد و اثرات مخرب تری دارد. بلاست مهتابی و لامپ کم‌مصرف، تلویزیون رنگی، مانیتور کامپیوتر، برق 220 ولت منزل، امواج ماکروفر، کابل فشارقوی، امواج ماهواره‌ای، بی‌سیم و امواج ناشی از آزمایشات هسته‌ای روی سلامت انسان تأثیر می‌گذارد و آن را مختل می‌کند. لازم است کاری که طبیعت و کره‌زمین در برابر طوفان‌های خورشیدی انجام می‌دهند، ما نیز انجام دهیم.

کره زمین برای محافظت در برابر طوفان‌های خورشیدی، میدان مغناطیسی مخصوص به خود دارد. هر چند این میدان ضعیف است، ولی به دلیل وسعت این میدان از اثرات امواج کیهانی پیشگیری می‌کند. ما می‌توانیم با استفاده از آهن‌ربا در اطراف بدن خود میدان الکترو مغناطیس ثابتی ایجاد کنیم. این میدان الکترو مغناطیسی ثابت ما را در برابر تمام امواج بیرونی محافظت می‌کند. این آزمایش را روی موش‌ها انجام دادند و آنها را در برابر نیروی مخرب هسته‌ای محافظت کرد. بنابراین یکی از تأثیرات مغناطیسی روی بدن انسان‌ها پیشگیری از اثرات امواج مخرب است.

تستهای تأثیر آهن‌ربا روی بدن

قرار گرفتن آهن‌ربا روی بدن تأثیر خاص و مشخص روی بدن می‌گذارد. با انجام تست‌هایی تأثیر سریع آهن‌ربا را روی بدن مشاهده می کنیم و خیلی سریع تأثیر و جوابگویی بدن را نسبت به آهن‌ربا می‌سنجیم. این تستها روی افراد مختلف اثرات متفاوتی دارد و هر فرد ممکن است نسبت به یکی حساس باشد یا نسبت به دیگری حساسیتی نشان ندهد. بنابراین افراد همانگونه که در ذهن و جسم تفاوت دارند، در جوابگویی به تستهای دستبند مغناطیس نیز متفاوت هستند. انتظار نمی‌رود همه افراد نسبت به آهن‌ربا یکسان واکنش نشان دهند. تأثیرات سریع آهن‌ربا در افزایش قدرت فیزیکی، انعطاف‌پذیری بدن و حس تعادل مشاهده می‌نماییم.

با توجه به تست‌های موجود در صفحات بعد موارد استفاده از آهن‌ربا نیز مشخص می‌گردد. البته تست‌های مغناطیسی ذکر شده در صفحات بعد فقط تأثیر موجود روی سیستم اسکلتی و ماهیچه‌ای بدن مورد ارزیابی قرار داده است و به تأثیر آهن‌ربا روی سیستم ایمنی، خون، قلب، غدد گوارش و سایر اندام‌های بدن اشاره‌ای ندارد.

1-فشار دست به بالا

روبروی سوژه می‌ایستیم و از وی می‌خواهیم تا دستهای خود را تا شانه بالا بیاورد، به جلو بکشد و صاف نگه دارد. سپس کف دست راست را پشت دست چپ بگذارد. پاها را کاملاً به هم بچسباند.

در این حالت به کف دستهای سوژه فشاری رو به بالا وارد می‌کنیم. تا میزان مقاومت او را در حفظ تعادل بسنجیم.

کف پاها نباید از روی زمین جدا شوند و سوژه باید با دستهای خود مقاومت کند و اجازه ندهد تا ما آنها را به سمت بالا هل دهیم. هنگامی که میزان مقاومت جهت حفظ تعادل و جلوگیری از جدا شدن کف پاها مشخص شد، آنگاه دستبند مغناطیسی را به مچ دست فرد مورد نظر می‌بندیم. دستبند باید با دست فرد کاملاً تماس داشته باشد( بدون واسطه، مثل پیراهن یا هر چیز دیگر) چند ثانیه مکث می‌کنیم و دوباره تمرین را انجام می‌دهیم.

مقاومت فرد برای حفظ تعادل را مقایسه می‌کنیم. در این قسمت هم مقاومت سوژه افزایش می‌یابد و هم کشش و فشاری روی عضلات، مخصوصاً عضلات کمر، به شدت کاهش می‌یابد.

به همین دلیل می‌توان از دستبند مغناطیسی در افزایش قدرت فیزیکی، جلوگیری از کنش عضلانی در ورزش، کارهای روزانه یا کارهای سخت پیشگیری یا به بهبودی سریع آنها کمک کرد.

 

2- خم شدن به پائین:

از سوژه می‌خواهیم صاف بایستد، پاها را به هم بچسباند. سپس از کمر خم شود و سعی نماید بدون خم شدن زانو دستهای خود را به زمین نزدیک کند. سپس دستبند مغناطیسی را روی مچ دست فرد می‌بندیم و از وی می‌خواهیم تمرین را تکرار نماید.

انعطاف بدن در نزدیک کردن دستها به زمین را مقایسه کنید.

 

3- مشت گره‌کرده:

از سوژه می‌خواهیم مشتهای خود را از قسمت بر آمده آنها(سی‌کن‌ها) در جلوی شکم به هم بچسباند. صاف بایستد. دستها باید در یک امتداد باشند. روبروی او می‌ایستم و به قصد به هم زدن حالت وی با دستهای خود به آرامی روی دست‌های فرد ضربه‌ وارد می‌کنیم. با دست راست، از بالا به پائین، و با دست چپ‌، از پائین به بالا، ضربه وارد می‌کنیم. فرد مقاومت می‌کند تا حالت خود را حفظ کند. دستبند مغناطیسی را روی مچ دست می‌بندیم و تمرین را دو مرتبه انجام می‌دهیم. مقاومت فرد در حفظ حالت دست‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

4- فشار دست به پایین

روبروی سوژه می‌ایستیم از وی می‌خواهیم پاها را چسبیده به هم نگه دارد. سپس دستها را داخل یکدیگر قلاب کند و جلوی مثانه با فاصله‌ای حدود 10 سانتی قرار دهد. داخل کف دست‌های فرد فشاری رو به پائین وارد می‌کنیم. فرد باید مقاومت کند و به ما اجازه ندهد حالتش را به هم بزنیم. میزان قدرت فرد برای حفظ تعادل را به خاطر می‌سپاریم.دستبند را روی مچ دست فرد می‌بندیم و تمرین را دو مرتبه تکرار می‌کنیم. میزان مقاومت را مقایسه می‌کنیم.

 

5- چرخش کمر

از سوژه می‌خواهیم بایستد و پاها را به هم بچسباند. سپس یک دست خود را تا شانه بالا ببرد و در حالت کشیده به سمت جلو نگه دارد. دست را از مچ به سمت بالا ببرد و به انگشت اشاره نگاه کند. (کف دست باید به سمت پایین باشد).

در این حالت از فرد می‌خواهیم ضمن اینکه نگاه خود را روی انگشت دست حفظ می‌کند، از کمر چرخشی انجام دهد. چرخش باید از سمت موافق دست بالا آمده باشد. (دست راست، گردش به سمت راست و بالعکس) چرخش باید تا جایی که بدن انعطاف دارد، انجام گیرد. در این مرحله دستبند را روی مچ دست می‌بندیم و تمرین را تکرار می‌کنیم.

انعطاف را مقایسه می‌کنیم.

 

6- بلند کردن چهار نفره فرد از روی صندلی

فرد را روی صندلی می‌نشانیم. دو نفر سمت راست و دو نفر سمت چپ وی قرار می‌گیرند. افراد ایستاده باید هر دو دست خود را قلاب کنند، کف دست‌ها را بهم بچسبانند و فقط انگشت‌های اشاره را صاف کنند و محکم کنار هم نگه دارند. هر فرد باید به شکل جداگانه با دست‌های خود این کار را انجام دهد. دو نفر انگشت‌های خود را از بیرون زیر بغل فرد می‌گذارند و دو نفر دیگر زیر زانوی فرد را با انگشتان خود می‌گیرند. سپس همگی با هم و فقط با استفاده از انگشتها سعی می‌کنند فرد را از روی صندلی بلند کنند.

میزان ارتفاعی که فرد را بالا برده‌اید، به خاطر بسپارید. هر چهار نفر باید دستبندی مغناطیسی روی مچ خود ببندد و بعد از چند ثانیه تمرین را تکرار نمایند.

میزان ارتفاع را مقایسه کنید.

7- افزایش  کنترل و قدرت از پهلو

همانند تصویر از پهلو به سوژه فشار می‌آوریم . در حالت بستن دستبند و نداشتن آن سوژه را مورد بررسی قرار می‌دهیم . هنگامیکه دستبند مورد استفاده قرار می‌گیرد قدرت و تسلط سوژه بیشتر خواهد شد.

مشاور شما:دکتر زینلی


09190171379